ADA AKU KISAH???.....(kisah jugak)

'Kawan' nak beritahu ni.....
ada rakan blogger 'kawan' tanya kenapa tak buat entri tentang Anwar Ibrahim - isu terkini video dot dot dot tu? Boleh tambah trafik blog 'kawan'. 

Terima Kasih 'Gundaman' rakan 'kawan' tu tapi dalam bab ni 'kawan' malas nak ikuti sebenarnya sebab dah muak dengan politiking orang-orang yang gila kuasa kat Malaysia ni. Pada ;kawan', "TOO MUCH POLITICKING".

Bukan tanak ambil tahu langsung, tapi dah tak terikut dah. Hari ni pulak 'kawan' baca surat khabar, katanya video tu disahkan tulen. Entahlah....apa nak jadi, siapa yang betul pun tak tahu.


Yang mendakwa berani semacam, yang didakwa pula takut untuk menegakkan kebenaran!! Lagipun kes masih dalam siasatan. So, jangan komen banyak-banyak, serah aje pada yang pakar.

'Kawan' cuma berharap dan selalu berdoa mudah-mudahan kemelut politiking yang semakin mengganas ni akan selesai dan kebenaran akan terbukti juga akhirnya nanti. Apa pun keputusannya nanti diharapkan rakyat Malaysia rasional dan jangan cepat emosional tak bertempat. 

Esok lusa kalau dah huru-hara Malaysia ni, mana lagi kita nak lari? Ke selatan tak selamat ke utara pun tak selamat. Ke barat padat sangat, ke timur dah tak sihat! Ke mana lagi? Sementara kita dapat hidup dalam negara yang aman dan makmur ni, bersyukurlah dan sama-sama kita pertahankan daripada ancaman pihak-pihak yang memang sengaja nak tengok Malaysia ni kucar-kacir dan juga daripada manusia-manusia yang mabuk kuasa yang sanggup buat apa saja demi kuasa yang sedikit!

LAGU JANGAN SONDOL OLEH SALIH YAAKOB
Best Blogger TipsBest Blogger Tips Best Blogger Tips