#92 – TERTINGGAL BEG DUIT


#92 – TERTINGGAL BEG DUIT

Sekali lagi, hari ni nampak macam OK. Macam tak ada masalah #93 - #100. Semua dapat diuruskan dengan lancar dan kreatif!! Hati senang sangat nak ke tempat kerja. Comfirm!!, kita yang paling awal sampai hari ni! Tak syak lagi! Jadi, kita pun pergilah ke tempat kerja.

Bila dah sampai, baru teringat apasal kempis je poket seluar belakang nih (lelaki) / nipis je beg tangan (perempuan). Mana pulak beg duit aku ni? Sah! Tertinggal kat rumah. 

Apa rasa??... BENGANG BETUL!!

*Bab ni yang lemah ni. Kalau yang naik kereta tak tempuh TOL okay lagi. Apa hal yang nak  bayar tol cari punya cari tak jumpa wallet. Tak naya? Yang pergi kerja naik bas cam ne pulak? Naik-naik bas je seluk seluar nak bayar tiket, tak jumpa beg duit! Merah padam muka dibuatnya....




Protected by Copyscape Plagiarism Tool

4 orang respon entri ni...:

Cikgu Idris berkata...

Nak selamat, biasakan la tinggalkan RM sikit dalam kereta untuk kes emergency macam ni.

Abg Ijal berkata...

Mmmmm....risau gak kalau tinggalkan duit dlm kereta. Mcm mana ek? Selamat ke tak? Mungkin boleh jgk!

tunz berkata...

ala..jgn letak kat tmpat2 yg boleh dilihat...selit2 je la..hihihi.....or buh dalam kasut mcm citer P.Ramlee

Abg Ijal berkata...

keh3...macam Aziz pun boleh...dlm telinga. Terbaik la citer Bujang Lapok tu!!!! X jemu tengok byk kali.

Best Blogger TipsBest Blogger Tips Best Blogger Tips