#89 – WARRRGGGHH!! KAD BANK KENA TELAN!


#89 – WARRRGGGHH!! KAD BANK KENA TELAN!

…..sambungan daripada #90

Sekarang skrin ATM dah dekat depan mata. Sakan sangat sukanya sebab kejap lagi dah boleh enjoy duit BONUS RAYA. Jangan marah orang-orang yang beratur di belakang sana. Sambil menunjukkan kad bank dan melambai-lambaikannya pada orang lain (poyo macam Mr. Bean) Keh3 aku nak keluarkan duit bonus, tengok ni!! (dah start dah ....kita dah rasa riak dah...).

Puh kiri, puh kanan, kita masukkan kad bank dengan rakusnya. Tak sabor2!!!. Kita pun tekanlah punat-punat yang sepatutnya kita rasa suka nak tekan, Lepas tu gelojoh sangat tekan nombor pin. Ahh...comfirm betul punya! Yess...saya pilih RM1500. Kasi keluar habis. ”Saya yakin betul, saya kunci nombor itooo....” Tet! Kita pun tekan punat RM1500. Mesin pun berbunyi seolah-olah sedang mengira duit. Tersengih-sengih lah kita macam kerang busuk kat situ sambil pandang pada semua orang.

Tup! Tup! Duit tak keluar...tapi kad kita yang keluar! Alamak! Ape ke he? Aik? Takkan ATM ni dah abis duit kut. Tak apa, minda kena positif bang! Kita mulakan semula seperti prosedur di atas.

” Puh kiri, puh kanan, kita masukkan kad bank dengan rakusnya. Tak sabor2!!!. Kita pun tekanlah punat-punat yang sepatutnya kita rasa suka nak tekan, Lepas tu gelojoh sangat tekan nombor pin. Ahh...comfirm betul punya! Yess...saya pilih RM1500. Kasi keluar habis. ”Saya yakin betul, saya kunci nombor itooo....” Tet! Kita pun tekan punat RM1500. Mesin pun berbunyi seolah-olah sedang mengira duit. Tersengih-sengih lah kita macam kerang busuk kat situ sambil pandang pada semua orang.”

Jeng, jeng, jeng......kad mantol balik!! Haddoi....dah start bengang ni! Kita dah jadi individu yang membengangkan orang di belakang kita.

Tak apa, minda kena positif kak! Kita mulakan semula seperti prosedur di atas lagi.

” Puh kiri, puh kanan,......................semua orang.”

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Hah....HAPA???????.....duit tak keluar, kad pun tak keluar!!!!!! WARRRRGGGGHHH!!!  Kad kena TELANNN!! BENGANG BETUL!!
%*&##@$bzzzt!.................bzzzzzt..........bbzzzt!!!
 (Fius dah start putus-putus.............sebab bengang sangat!!)


*Macamana kalau jadi lagu ni time2 sibuk nak raya? Adusss....naik seriau dibuatnya! Lagilah kalau kita tengah sengkek betul.
Jangan marah-marah, itulah dugaan bila ada duit banyak. Moralnya kat sini, bacalah bismillah dulu hu..hu...bukannya jampi serapah puh kanan puh kiri!!!
Amacam, BEST? BENGANG BETUL!!



Protected by Copyscape Plagiarism Tool

5 orang respon entri ni...:

Best Blogger TipsBest Blogger Tips Best Blogger Tips